Системный интегратор IT Спектр

Техпідтримка та адміністрування

Головна Список послуг Техпідтримка та адміністрування

Компанія «IT Спектр» надає послуги технічної підтримки і системного адміністрування, як на території України, так і за її межами, згідно з міжнародними стандартами якості.

Ми обслуговуємо клієнтів будь-яким зручним для нього способом — по телефону або електронній пошті, за допомогою онлайн-сервісів, додатків або через веб-сайт. Спеціально для невеликих компаній ми передбачили можливість звернення безпосередньо до певного фахівця. Вам не потрібно витрачати час на процес реєстрації заявки і очікувати зворотного зв’язку. Наші фахівці не йдуть на лікарняний, у відпустку і не піддаються непередбаченим обставинам.

Наше кредо — надання кваліфікованої технічної допомоги, не відволікаючи клієнтів на непрофільні питання.

Що ми робимо?

01

Надаємо

техпідтримку максимально швидко як на робочому місці, так і віддалено
02

Проводимо попередню роботу

по налаштуванню комп’ютера, програмного забезпечення
03

Проводимо діагностику

будь-яких несправностей і усуваємо технічні проблеми
04

Підключаємо, налаштовуємо і обслуговуємо

оргтехніку, комунікаційне обладнання
05

Забезпечуємо

комплектуючими та витратними матеріалами, здійснюємо їх оперативну заміну
06

Практикуємо

додаткові профілактичні візити
07

Виконуємо

ремонт як гарантійного, так і негарантійного обладнання
08

Моніторимо і контролюємо

стан робочих станцій, мережевого і серверного обладнання
09

Надаємо

можливість віддаленого розміщення Вашого обладнання та організовуємо безпечний зв’язок
10

Беремо

на обслуговування будь-які серверні і клієнтські операційні системи, хмарні рішення (Azure, Amazon, OVH, Office365)
11

Підбираємо

найбільш оптимальний варіант для розміщення Ваших даних і сервісів, як на серверах / хмарних сховищах в Україні, так і за її межами

12

Організовуємо

установку і підтримку аналогових, цифрових та IP АТС
13

Виконуємо

роботи по СКС будь-якої складності

Заповніть форму і наш фахівець проконсультує Вас по будь-яких питань!

Абсолютно безкоштовно

Наші рішення найкращі, тому що ми:

Обслуговуємо як невеликі організації, так і великі міжнародні компанії
01
Гнучкі — готові взяти на комплексне обслуговування або стати частиною існуючого ІТ підрозділу компанії
02
Реагуємо відразу після Вашого звернення
03
Використовуємо службу Service Desk для зручності клієнтів і оперативної обробки запитів

04

Враховуємо графік роботи клієнтів, а також можливість виникнення форс-мажорних обставин, що вимагають від нас негайного вирішення або участі

05

Підтримуємо бажання клієнтів у формуванні регулярної звітності за надані послуги

06

Обґрунтовуємо витрати і дотримуємося прозорості при формуванні бюджету на підтримку IT інфраструктури

07

Укладаємо угоду про рівень сервісу (SLA), за бажанням клієнта, відповідно до якого встановлюються критерії якості послуг IT послуг

08

Гарантуємо конфіденційність кожного клієнта і готові підписати відповідні документи

09